In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هل واجهت مشكلة في إستقبال الرسائل عندما أنتقلت من الـ iOS إلى الأندرويد؟ آبل الأن لديها الحل

بواسطة أحمد علاء 11/10/2014 11:44:00 PM


إذا كنت تمتلك هاتف آيفون وقمت بالإنتقال إلى الأندرويد أو الويندوز فون قد تواجه بعدها مشكلة في إستقبال الرسائل لأن الرسائل الخاصة بك مازالت تصل إلى حسابك في الـ iMessage .


كان الحل الوحيد لهذه المشكلة هو أن تقوم بتعطيل خدمة iMessage قبل التخلص من الآيفون ولكن اليوم آبل أصدرت أداة جديدة تُتيح لك تعطيل خدمة iMessage من على الويب .



هذه الأداة عبارة عن رابط ستذهب إليه (من هنا) وبعدها تقوم بأدخال رقم هاتفك وبعدها ستقوم آبل بأرسال رسالة على هاتفك بها كود التأكيد ستقوم بأدخاله في الموقع ثم ستقوم آبل بحذف رقمك من على سيرفراتها .

مصدر1
مصدر2