In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

نسخة المطورين من لوحي تانجو تظهر على جوجل بلاي ولكنها غير متوفرة للشراء

بواسطة أحمد علاء 11/16/2014 2:17:00 AM


منذ عدة أشهر تحدثنا عن لوحي قادم من جوجل تابع لمشروع تانجو هذا الجهاز لديه قدرات الرؤية المتقدمة ويُمكنك الإطلاع على مميزاته بشكل كامل من هنا .

لوحي مشورع تانجو ظهر أول أمس على متجر جوجل بلاي ولكنه لم يتم إرفاقه بعد في قائمة الأجهزة على الموقع ولكن من لديه رابط اللوحي على المتجر سيستطيع رؤيته .

الجهاز مازال غير متوفر للبيع ويقول موقع Android Central أن النسخة المتوفرة على متجر جوجل هي نسخة المطورين ويُذكر أن لوحي مشروع تانجو يأتي بمعالج NVIDIA Tegra K1 ورامات بحجم 1 جيجا بايت .

يأتي اللوحي بمساحة تخزين داخلية 128 جيجا بايت ويعمل بنظام أندرويد 4.4.2 ومتوقع أن يكون سعره 1,024 دولار .

المصدر