In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

صيني يشتري 99 هاتف آي فون 6 للتعبير عن حبه لإحدي زميلاته

بواسطة أحمد علاء 11/19/2014 3:14:00 AM


وفقاً لتقرير NetEase أن هناك رجل صيني يعمل في أحدى شركات الألعاب قام بأنفاق 500,000 yuan لشراء 99 هاتف آي فون 6 للتعبير عن حبه لإحدى زميلاته .

قام هذا الرجل بعمل شكل قلب من علب هواتف الآي فون 6 في منتصف موقف السيارات أثناء إستراحة العمل وكان قد قام بالادخار من راتبه لمدة عامين لكي يستطيع التعبير عن حبه بهذه الطريقة .





هذا الشخص قام بهذا الأمر في يوم العذاب يوم 11/11 وهو يوم مُضاد ليوم الحب في الصين ويقول التقرير أن الفتاة حتى الأن لم تعطي لهذا الرجل أي رد عن إذا كانت موافقة على الإرتباط به ام لا .

المصدر