In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شاهد كيف سيبدو شكل النسخة النهائية من أندرويد 5.0 على الـ Galaxy S5

بواسطة أحمد علاء 11/21/2014 11:37:00 PM


موقع SamMobile قدم لنا الفترة السابقة العديد من الفيديوهات لبعض من هواتف سامسونج وهي تعمل بنسخة أولية أو تجريبية من أندرويد 5.0 Lollipop وكان من ضمن هذه الهواتف الـ Galaxy S4 والـ Note 3 والـ S5 .

اليوم خرج علينا الموقع بفيديو جديد لهاتف Galaxy S5 وهو يعمل بنسخة شبه نهائية من أندرويد 5.0 Lollipop والمتوقع أن يصل للهاتف في نسخته النهائية قبل نهاية العام الحالي ونأمل أن يكون هذا الكلام صحيح .

هذه النسخة لا تختلف كثيراً عن النسخة السابقة التي رأيناها تعمل على الـ Galaxy S5 ولكن هناك بعض الأيقونات حصلت على شكل جديد وكذلك أصبح أداء الجهاز أسرع بعض الشئ عن النسخة السابقة .



المصدر