In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف LG G3 سيصل له تحديث أندرويد 5.0 في كوريا الجنوبية نهاية الاسبوع الحالي

بواسطة أحمد علاء 11/26/2014 4:51:00 AM


واحد من الهواتف التي كنا نعلم إنها سيصل لها تحديث أندرويد 5.0 Lollipop بشكل سريع هاتف LG G3 حيث بدأ التحديث في الوصول بنسخته التجريبية لبعض مستخدمي الهاتف في بولندا .

اليوم تم الإعلان على مدونة إل جي الكورية أن مستخدمي هاتف LG G3 في كوريا الجنوبية سيبدأوا في تلقي تحديث أندرويد 5.0 في نهاية الأسبوع الحالي وذُكر أن شركات الإتصالات الثلاث في كوريا الجنوبية سيصل لها التحديث في نفس الوقت .

أيضاً ذكر الرئيس التنفيذي لشركة إل جي لمدونة إل جي الكورية أن الشركة ستستمر في تعزيز علاقتها مع جوجل وستسعى دائماً لتقديم أفضل خدمة ممكنة لمستخدميها .


المصدر