In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تحديث أندرويد 4.4.4 يبدأ في الوصول لهاتف Xperia M2

بواسطة أحمد علاء 11/27/2014 5:42:00 AM


في منتصف شهر أغسطس الماضي بدأت سوني في إرسال تحديث أندرويد 4.4.2 كيت كات لهاتفي Xperia M2 و Xperia M2 Dual واليوم بدأت الشركة في إرسال تحديث أندرويد 4.4.4 للـ Xperia M2 ومازالت النسخة الـ Dual لم يصل لها التحديث .

تحديث أندرويد 4.4.4 سينقل الهاتف من Build رقم 18.3.C.0.40 إلى 18.3.1.C.0.21 وقامت سوني مع هذا التحديث بحل مشكلة تأخير الصوت التي كان يعاني منها المستخدمين مع أندرويد 4.4.2 .



أيضاً كان يعاني مستخدمي الهاتف مع أندرويد 4.4.2 من إستنزاف البطارية بشكل سريع ولكن حتى الأن لا يوجد معلومات إذا كانت سوني حلت هذه المشكلة أيضاً ام لا ونأمل أن يكون تم حلها .

التحديث يصل للمستخدمين بشكل تدريجي لذلك إذا كنت تمتلك الهاتف ولم يصلك التحديث بعد لا تقلق سيصلك قريباً .

مصدر1
مصدر2