In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

موتورولا تنشر إعلان ترفيهي توضح فيه كيف يتم تخصيص هواتف Moto X داخل الشركة

بواسطة أحمد علاء 11/28/2014 2:38:00 AM


من ضمن مميزات هاتف Moto X سواء الجيل الأول منه أو الثاني هو إمكانية تخصيص الهاتف وإختيار الغطاء الخلفي الذي تريده وإمكانية كتابة أي جملة تريدها على الجهة الخلفية من الهاتف وغيره من الأشياء الآخرى .

موتورلا بالأمس نشرت إعلان ترفيهي تركز فيه على مميزات خاصية Moto Maker التي تُتيح لك تخصيص هاتفك الـ Moto X عن طريق موقع الشركة وتوضح موتورلا في الإعلان كيف يقوم المستخدم بتخصيص الهاتف كما يشاء ويقوم المهندس المختص بتصميم الهاتف بأتقان وبشكل سريع .



يُذكر أن موتورلا أعلنت بالأمس إنها ستقدم تخفيض على هاتف Moto X 2014 يصل إلى 140 دولار حيث يُمكنك الحصول على الهاتف بسعر 359 دولار بدلاً من 499 دولار ويُمكنك الإطلاع على تفاصيل العرض من هنا.

المصدر