In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تسريب أولى الصور لأندرويد 5.0 وهو يعمل على هاتف Galaxy Note 4

بواسطة أحمد علاء 12/2/2014 12:09:00 AM


رأينا الفترة السابقة فيديوهات وصور لأندرويد 5.0 وهو يعمل على هواتف Galaxy S5 و Galaxy S4 واليوم ظهرت أولى الصور لأندرويد 5.0 Lollipop وهو يعمل على فابلت سامسونج Galaxy Note 4 .

نرى في الصور التي تم تسريبها واجهة TouchWiz Nature UX 3.0 مع تعديل طفيف عليها لكي تتناسب مع لغة التصميم الـ Material Design التي يأتي بها نظام أندرويد 5.0 Lollipop .



أيضاً يبدو في الصور أن سامسونج قامت بعمل تعديل بسيط على منطقة التنبيهات ويُذكر أنه من المفترض أن يصل تحديث أندرويد 5.0 لهاتف Galaxy S5 خلال هذا الشهر ومتوقع أيضاً أن يصل التحديث للنوت 4 في نفس الوقت .

المصدر