In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شاهد بالفيديو أندرويد 5.0 وهو يعمل على هاتف Galaxy Note 4

بواسطة أحمد علاء 12/3/2014 10:44:00 PM


مازال موقع SamMobile يقدم لنا كل يوم صور وفيديوهات لهواتف سامسونج وهي تعمل بنسخ أولية أو تجريبية من نظام أندرويد 5.0 Lollipop حيث شاهدنا من قبل النظام وهو يعمل على النوت 3 والـ Galaxy S4 والـ S5 وصور لأندرويد 5.0 وهو يعمل على النوت 4 .

اليوم نشر الموقع فيديو مدته 3 دقائق تقريباً يستعرض فيه نسخة أندرويد 5.0 Lollipop وهي تعمل على رائد سامسونج فابلت Galaxy Note 4 وشكل التحديث على النوت 4 لم يختلف عن شكله على الـ S4 أو الـ S5 أو النوت 3 .

بشكل عام واجهة TouchWiz مع أندرويد 5.0 لم تتغير كثيراً فقط بعض التحديثات البسيطة عليها وقد يكون التغيير الأكبر في منطقة التنبيهات وما أتمناه شخصياً أن تتحسن أداء الأجهزة مع أندرويد 5.0 التي تعاني كثيراً بسبب واجهة TouchWiz .



مصدر1
مصدر2