In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل ستطلق آيفون بشاشة 4 بوصة العام القادم !

بواسطة أحمد علاء 12/5/2014 4:02:00 AM


آبل كانت قد قامت بالإعلان عن هاتفي آيفون 6 وآيفون 6 بلس في شهر سبتمبر الماضي وكما ذكرت الأخبار فأن كلا الهاتفين يحققوا مبيعات جيدة ولكن يبدو أن آبل تريد إطلاق هاتف بشاشة صغيرة مرة آخرى .

اليوم ظهرت أخبار جديدة قادمة من تايوان تؤكد أن آبل تنوي إطلاق هاتف بشاشة قياسها 4 بوصة العام القادم ويُقال أن آبل ستقوم بأطلاق هذا الهاتف لمن يريد هاتف صغير الحجم يستطيع إستخدامه بيد واحدة وأيضاً تستهدف به فئة الإناث .

تذكر الشائعات أن الهاتف قد يتم إطلاقه في الربع الثاني من عام 2015 ويُذكر أن آبل كانت قررت من قبل إيقاف إنتاج هاتف آيفون 5 سي ويبدو أن التضحية بهذا الهاتف كانت في سبيل تطوير هاتف جديد بشاشة 4 بوصة .

المصدر