In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أبل تجني أول ثمار شراكتها مع IBM

بواسطة أحمد علاء 12/12/2014 9:41:00 PM


بدأت الشراكة بين أبل و شركة IBM الرائدة في الأعمال في 15 يوليو 2014 بهدف تطوير تطبيقات تهدف الى خدمة طبقة رجال الأعمال والمحاسبين والموظفين في كافة المجالات مثل البنوك وشركات التأمين وخطوط الطيران وغيرها وقد بدأت تظهر ثمار هذه المشاركة بتوفير تطبيقات للأجهزة العاملة بنظام IOS.



وتعتبر هذه أول تطبيقات التي توفر بيئة آمنة وتنظيمية للعمل على الهواتف والأجهزة اللوحية ويتوقع ان تصدر هذه التطبيقات في بداية العام القادم في نفس المؤتمر الذي قد تكشف فيه أبل عن ساعتها.

المصدر