In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إضافة زر " dislike " للفيسبوك تعود لطاولة النقاش من جديد

بواسطة أحمد علاء 12/14/2014 3:27:00 AM


عادت من جديد فكرة إضافة زر " dislike " إلى جانب زر " like " على الفيسبوك إلى الواجهة بعدما أصبح ذلك ,كما جاء على لسان مؤسس هذه الشبكة الإجتماعية "مارك زوكربيرج" في آخر مؤتمراته بكاليفورنيا, أكثر المطالب التي طالب بها مستعملوا الموقع.



و جاء في حديثه أيضا أن الموقع يفكر جديا في إضافة الزر للمشاركات و يسعى لإيجاد الطريقة الأنسب لذلك حتى يصبح هذا الزر طريقة لتشارك الآراء والمشاعر لا وسيلة للتحقير فقط.

يقول مارك : " في كثير من الأحيان يتشارك الناس لحظات حزينة من حياتهم على الفيسبوك وغالبا ما يقول لنا الناس أنهم لا يشعرون بارتياح عند ضغطهم على زر "أعجبني/لايك" لأن هذا الزر لا يُعبر على أحاسيسهم الحقيقية"

المصدر