In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إشاعة: سامسونج ستطلق خدمة منافسة لآبل باي في عام 2015

بواسطة أحمد علاء 12/17/2014 2:54:00 AM


ظهر اليوم تقرير يؤكد أن سامسونج تعمل في الوقت الحالي على خدمة الدفع الخاصة بها والتي ستكون منافسة لخدمة آبل باي وسيتم إطلاقها في وقت ما من عام 2015 .

وفقاً لموقع Re/code فأن أحد المصادر الذي رفض ذكر أسمه قال أن سامسونج تجري محادثات مع الشركة الناشئة LoopPay لكي يتم تجربة تكنولوجيا الدفع الخاصة بها على واحد من أجهزة سامسونج على الأقل .

يذكر التقرير أن بالفعل هناك نموذج أولي من نظام الدفع الخاص بـ LoopPay يتم تجربته على أحدى هواتف سامسونج ولكن ورد في التقرير أن الصفقة بين الشركتين قد لا تتم ورفض كلاً من سامسونج و LoopPay التعليق على تقرير Re/code .

المصدر