In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تؤكد وصول تحديث أندرويد 5.0 لهاتف Galaxy Note 2

بواسطة أحمد علاء 12/24/2014 2:58:00 AM


اليوم ظهرت صفحة على موقع سامسونج فنلندا تكشف عن بعض الأجهزة التي تنوي سامسونج تحديثها لأندرويد 5.0 Lollipop وظهر في هذه الصفحة أن هناك عدد كبير من أجهزة سامسونج سيصل لها التحديث .

في قائمة الهواتف التي ستحصل على تحديث أندرويد 5.0 Lollipop ظهر هاتف Galaxy Note 4 بالطبع وكذلك النوت 3 ولكن المفاجأة هنا هي أن القائمة تحتوي على الـ Galaxy Note 2 أيضاً .

هاتف Galaxy Note 2 صدر في سبتمبر 2012 ومن المعروف أن سامسونج تقدم دعم لهواتفها الرائدة لمدة عامين أو إرسال تحديثين رئيسين للهاتف لكن على كل حال نأمل أن يكون هذا الكلام صحيح ونرى أندرويد 5.0 على النوت 2 .

أيضاً ظهر في القائمة أن هواتف Galaxy S5 mini و Galaxy S4 و Galaxy Alpha سيصل لهم تحديث أندرويد 5.0 .

المصدر