In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جولة فى مقر أبل الجديد

بواسطة أحمد علاء 12/25/2014 12:30:00 AM


سمعنا منذ فترة عن إقبال شركة أبل على بناء مقر جديد يشبة سفينة الفضاء وها نحن الأن نأخدكم بجولة سريعة فى موقع الإنشاء بعد عدة شهور من العمل فيه.

أصبح الشكل الدائرى للمبنى واضحا بعد صب الخرسانة فى جميع أنحاء المبنى ولكن لا تزال هناك حالة من الفوضى تعم المكان كما هو واضح أمامكم فى الصورة.




ولكن واضح أيضا أن المبنى سوف يحتوى على العديد من الأقسام والبنايات كمسرح ومركز للياقة البدنية والعديد من مرائب السيارات ومع التقدم الذى وصل إليه المبنى خلال الأشهر القليلة الماضية ولكن مع هذا ليس من المتوقع أن يتم الإنتهاء منه حتى عام 2016.




وهذه بعض الصور والتى ستوضح لكم أيضا ما سيبدوا عليه مقر أبل الجديد بعد الإنتهاء :


















المصدر