In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

لوحي Xiaomi MiPad 2 سيأتي بمعالج إنتل وظهور أول صور للجهاز

بواسطة أحمد علاء 12/25/2014 8:43:00 AM


العملاق الصيني Xiaomi كانت كشفت في شهر مارس الماضي عن لوحي MiPad 7.9 وكان يأتي الجهاز بمعالج نفيديا Tegra K1 ومنذ فترة ظهرت تسريبات عن أن Xiaomi تعمل على خليفة اللوحي .

اليوم تسربت بعض الصور التي يُقال إنها لجهاز MiPad 2 خليفة الـ MiPad 7.9 ولكن غير مؤكد إذا كانت هذه بالفعل صور الجهاز ام لا وكذلك ظهرت أخبار أن Xiaomi قررت الإعتماد على معالج من إنتل بدلاً من معالج نفيديا .



لوحي MiPad 2 سيأتي بشاشة قياسها 7.9 بوصة بريزليوشن 2,048x1,536 ورامات بحجم 2 جيجا بايت ومساحة تخزين داخلية 16 جيجا بايت وسيعمل بنظام أندرويد 4.4 كيت كات مع واجهة MIUI .



حتى الأن لا يوجد معلومات عن ميعاد توفر اللوحي في الأسواق أو ميعاد الإعلان عنه ولكن نأمل أن نرى الفترة القادمة معلومات أكثر عن لوحي MiPad 2 .

المصدر