In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أسوس تعمل على الجيل الثاني من ساعة ZenWatch مع دعم المكالمات الصوتية

بواسطة أحمد علاء 12/27/2014 12:19:00 AM


واحدة من أفضل الساعات الذكية التي صدرت هذا العام هي ساعة ASUS ZenWatch على الرغم إنها لا تأتي بتصميم دائري مثل ساعة Moto 360 إلا إنها مازالت أنيقة وتصميمها جميل وجذاب .

ويبدو أن أسوس تعمل في الوقت الحالي على الجيل الثاني من الساعة بجانب جهاز آخر قابل للإرتداء حيث وفقاً لتقرير نشره موقع FocusTaiwan أن أسوس تنوي إطلاق الجيل الثاني من ساعة ZenWatch في الربع الثالث من عام 2015 .

سيدعم الجيل الثاني من ساعة ZenWatch إستقبال وإجراء المكالمات بجانب ذلك تنوي أسوس إطلاق سوار للياقة البدنية وسيأتي السوار بسعر منخفض وسيكون قادر على تتبع نشاط الجسم وفحص مستويات السكر في الدم وغيره من المميزات الآخرى .

المصدر