In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سوني تعلن عن نسخة جديدة من ساعة SmartWatch 3 مصنوعة من الفولاذ المقاوم للصدأ

بواسطة أحمد علاء 1/7/2015 3:59:00 AM


سوني بالأمس خلال أحداث مؤتمر CES 2015 كشفت عن نسخة جديدة من ساعتها الذكية SmartWatch 3 مصنوعة من المعدن تحديداً من الفولاذ المقاوم للصدأ الـ Stainless Steel .

النسخ السابقة من الساعة أغلب الأشخاص ذكروا أن تصميمها سيئ جداً بسبب الحزام الذي تأتي به والذي يجعلها شبيهة بسوار اللياقة البدنية وليست الساعات الذكية ولذلك عملت سوني على حل هذه المشكلة .



النسخة الجديدة من الساعة جعلت شكلها أنيق بالفعل وبجانب الحزام المصنوع من الـ Stainless Steel قدمت سوني شئ جديد وهو إمكانية تغيير حزام الساعة بأي حزام آخر يكون قياسه 24 ملم .



كشفت سوني أن النسخة الجديدة من ساعة Smartwatch 3 ستكون متوفرة للبيع بشكل عالمي بداية من الشهر المقبل ولم تعلن عن سعرها ولكن متوقع أن يكون في حدود 300 إلى 350 دولار حيث أن النسخة العادية منها تُباع بسعر 249.99 دولار .

المصدر