In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

دراجة طائرة مستوحاة من أفلام الخيال العلمي

بواسطة أحمد علاء 8/23/2012 2:49:00 AM

استطاع مهندس الطيران مارك دي روش و مؤسس Aerofex مع فرق العمل الخاص به في كاليفورنيا من تجربة قيادة الدراجة الطائرة المستوحاة من سلسلة حرب النجوم, الفكرة كانت حلم يراود المهتمين بأمر الدراجة الطائرة منذ سنوات الستينات, و سبق أن قامت إحدى المؤسسات بتجربة صنع الدراجة الطائرة لكن كانت هناك مشكلة في سلامة السائق و اتزانه على الدراجة, لكن فريق Aerofex استطاع التغلب على ذلك المشكل و تمكنوا من تجربة الطيران بنجاح شاهد الفيديو:



الدراجة الطائرة تم تجربتها في صحراء Mojave, وهي قادرة على السير بسرعة 48 km/h و على علو 4,5 متر, و سيتم تسويقها في البداية إلى الجيش قبل طرحها فيما بعد كمنتج للعموم. شاهد الفيديو التالي للتعرف أكثر على الدراجة الطائرة:


المصدر