In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Oppo Find 9 سيكون أول هاتف يأتي بمعالج Snapdragon 810 ورامات 4 جيجا بايت

بواسطة أحمد علاء 1/23/2015 2:30:00 AM


شركة Oppo الصينية تنوي إطلاق هاتف جديد ينتمي لسلسلة هواتف Find المميزة ومتوقع أن يُطلق على هذا الهاتف اسم Oppo Find 9 وتسربت اليوم صور للجهاز وبعض من مواصفاته التي تؤكد إنه سيكون هاتف قوي .

التسريبات لم تتحدث عن قياس شاشة الهاتف ولكن واضح من الصورة المسربة إنها لن تكون أكبر من 5.5 بوصة وذكر الموقع الصيني CNMO أن هاتف Find 9 سيكون هو أول هاتف يأتي بمعالج Snapdragon 810 ورامات بحجم 4 جيجا بايت .



الموقع لم يكشف عن باقية مواصفات الهاتف ولكن المعالج والرامات يؤكدوا أن باقية المواصفات ستكون قوية أيضاً ولا يوجد معلومات عن ميعاد الكشف عن الهاتف ولكن موقع CNMO ذكر إنه سيتوفر للبيع بشكل عالمي .

المصدر