In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أبل تبيع أكثر من مليار جهاز iOS إعتبارا من نوفمبر الماضى

بواسطة أحمد علاء 1/29/2015 4:16:00 AM


دون شك كانت أبل واحدة من أفضل الشركات فى الربع الأول هذا العام وذلك بعد أن حصلت على أكبر ربح من أي وقت مضى حيث كشفت آبل عن تحقيقها رقم قياسي جديد في عدد مبيعات أجهزة الآي فون حيث باعت خلال الربع الماضي 74.5 مليون آي فون بزيادة قدرها 46% عن مبيعات العام الماضي ويمكنكم معرفة المزيد من هنا

ولكن لم يكن هذا هو الرقم القياسى الوحيد الذى حققته الشركة فقد كشف الرئيس التنفيذى للشركة تيم كوك أن الشركة قد قامت ببيع أكثر من مليار جهاز يعمل بنظام التشغيل iOS وذلك إعتبارا من نوفمبر الماضى.

ومع هذا الذى قدمته أبل من إنجازات فإن الشركة تثبت أنها فى طريقها للأمام وأنها من أقوى الشركات كما كانت دائما.

المصدر