In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

72% من أجهزة آبل تعمل بالـ iOS 8

بواسطة أحمد علاء 2/5/2015 3:05:00 AM


نشرت آبل اليوم تقرير يؤكد أن 72% من أجهزتها يعمل بإصدار iOS 8 وكشفت آبل أن 72% من المستخدمين الذين وصلوا إلى متجر تطبيقات آبل App Store خلال الأيام القليلة الماضية كانوا يستخدمون إصدار iOS 8 .

وأرتفعت نسبة مستخدمي الـ iOS 8 عن الشهر الماضي حيث كان هناك 68% من أجهزة آبل تعمل بإصدار iOS 8 بينما أنخفضت نسبة مستخدمي الـ iOS 7 حيث أصبحت 25% بعد إن كانت 29% الشهر الماضي .



الإصدارات الأقدم من الـ iOS تعمل على 3% فقط من أجهزة آبل ويُذكر أن العام الماضي في نفس الفترة كان هناك 80% من أجهزة آبل تعمل بإصدار iOS 7 وهو ما يعني إن إنتشار الـ iOS 8 أبطئ من الـ iOS 7.

المصدر