In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج: هاتف Galaxy Note II سيصل له تحديث أندرويد 5.0

بواسطة أحمد علاء 2/12/2015 10:04:00 PM


سامسونج وباقية الشركات الآخرى المصنعة للهواتف الذكية عادة ما يقوموا بالإستمرار في تحديث هواتفهم الرائدة لأخر إصدار من إصدارات الأندرويد لمدة 18 شهر لذلك كان الجميع متوقع أن لا يصل تحديث أندرويد 5.0 لفابلت Galaxy Note II والذي صدر في عام 2012 .

لكن اليوم سامسونج بولندا أكدت على تويتر أن تحديث أندرويد 5.0 Lollipop قادم لفابلت Galaxy Note II ولكن لم يتم تحديد ميعاد وصول التحديث للهاتف وقد يأخذ التحديث بعض الوقت لكي يصل لمستخدمي النوت 2 .

في كل الأحوال هذه أخبار جيدة لكل مستخدمي النوت 2 حتى إذا تأخر وصول التحديث ولكن ما نأمله أن لا تتراجع سامسونج وتخرج علينا مرة آخرى وتقول أن التحديث لن يصل للـ Galaxy Note 2 .

المصدر