In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إل جي ستعلن عن هاتف G4 في شهر أبريل لتجنب الصدام المباشر مع الـ Galaxy S6

بواسطة أحمد علاء 2/16/2015 10:37:00 PM


إل جي كانت ذكرت من قبل إنها ﻻ تنوي الإعلان عن هاتفها الرائد G4 خلال مؤتمر MWC 2015 وإنها تفضل قضاء المزيد من الوقت في تطوير الهاتف لكي تقدم للمستخدمين هاتف قوي .

واليوم أكدت وسائل الإعلام الكورية نقلاً عن إل جي على هذا الأمر حيث ذكرت أن إل جي تنوي إطلاق هاتفها الرائد G4 في شهر أبريل .

تقول وسائل الإعلام الكورية أن إل جي أكدت للمرة الثانية إنها لن تعلن عن هاتف G4 خلال أحداث مؤتمر MWC 2015 المقام في مدينة برشلونة وأكدت الشركة إنها قد تعلن عن الهاتف في شهر أبريل .

وذكرت مصادر آخرى من داخل إل جي أن السبب في إختيار الشركة إطلاق هاتف G4 في شهر أبريل إنها تريد أن يكون وقت إطلاق الهاتف بين وقت إطلاق سامسونج هاتفها الرائد ووقت إطلاق آبل هاتفها الرائد .

المصدر