In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تتفوق على آبل للمرة الأولى في الشعبية والسمعة الطيبة في الوﻻيات المتحدة

بواسطة أحمد علاء 2/18/2015 12:18:00 AM


وفقاً لشركة Harris Poll المتخصصة في أبحاث السوق سامسونج الأن أصبحت الشركة رقم 3 في الوﻻيات المتحدة من حيث السمعة الطيبة وأستطاعت سامسونج أن تتفوق على آبل وجوجل .

حيث تأتي آبل في المركز التاسع بينما تأتي جوجل في المركز العاشر وتعتبر هذه هي المرة الأولى التي تتفوق فيها سامسونج على آبل في دراسة السمعة الطيبة في الوﻻيات المتحدة حيث كانت تحتل الشركة العام الماضي المركز السابع بينما كانت تحتل آبل المركز الثالث .

شركة Harris Poll ذكرت أن شركة الأغذية Wegmans أحتلت المركز الأول في هذه القائمة بينما أحتلت أمازون المركز الثاني وتأتي سوني في المركز الـ 13 ومايكروسوفت في المركز الـ 15 وإنتل في المركز الـ 20 وإل جي في المركز الـ 23 .

المصدر