In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

" المينى آي باد " سيأتى فى أكتوبر القادم بعد iphone 5

بواسطة أحمد علاء 8/26/2012 6:33:00 AM

تواردت الأخبار عن شركة أبل بتأكيد إطلاق نسخة " مينى باد " ذو السبعة بوصات فى أكتوبر القادم و ذلك فى أعقاب إطلاق الجيل القادم من أجهزة الآي فون .
و أكدت التقارير بأن إطلاق كلا من iphone 5 و الآي باد الصغير سيكونان فى حدثين متفرقين عن بعضهما قبل بدء موسم العطلات .
بالرغم من الشائعات و التقارير المختلفة لم تؤكد شركة أبل اى من هذه التقارير أو تلك الشائعات ، و تمت مناقشة السوق و حاجته لتقنيات جديدة و تحليلا لسوق أجهزة شركة أبل فوجدوا أنهم بحاجه لجهاز آخر فى المتوسط ما بين الآي فون و الآي باد الموجود حاليا و ذلك سيغنى عنهم الاثنين ، هذا الآي باد المصغر سيجد تنافسا كبيرا بينه و بين ما يوجد أيضا فى سوق بما فى ذلك Nexus 7 و Amazon Kindle Fire و Barnes & Noble’s Nook tablet.

المصدر