In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تسريب صور جديدة لهاتفي سامسونج Galaxy S6 و S6 Edge

بواسطة أحمد علاء 2/26/2015 9:51:00 PM


رأينا بالأمس صور مسربة يُقال إنها لهاتف سامسونج المنتظر Galaxy S6 واليوم تسربت صور جديدة للهاتف ويظهر كذلك بجانبه الـ Galaxy S6 Edge صاحب الشاشة المنحنية من على الجانبين .

الشخص الذي قام بتسريب الصور أكد أن كلا الهاتفين يعملوا بأندرويد 5.0.2 Lollipop وكذلك ذكر أن قارئ البصمة أصبح يعمل بالضغط عليه فقط وليس بالسحب كما كان في الـ Galaxy S5 وأيضاً أكد أن الهاتف راقي من حيث التصميم .





بجانب ذلك ذكرت اليوم وسائل الإعلام الكورية أن النسخة صاحبة الشاشة المنحنية من على الجانبين والمعروفة حالياً بإسم Galaxy S6 Edge قد يُطلق عليها إسم Galaxy S Dual Edge وقد تكون الشاشات الجانبية مخصصة لعرض المعلومات فقط .




مصدر1
مصدر2