In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ألكاتيل ستعلن عن هواتف جديدة في مؤتمر MWC 2015

بواسطة أحمد علاء 3/1/2015 2:07:00 AM


أعلنت شركة ألكاتيل إنها ستتواجد في مؤتمر MWC 2015 وسيكون لديها حدث يوم 1 مارس ستعلن خلاله عن عدد من الأجهزة الجديدة ولم تكشف الشركة عن عدد الأجهزة التي تنوي الكشف عنها .

ألكاتيل إستطاعت خلال الفترة السابقة أن تحافظ على أسرارها ولم يتسرب أي شئ عن الهواتف التي ستعلن عنها خلال الفترة القادمة ولكن معروف عن ألكاتيل إنها تعلن في مؤتمر MWC كل عام عن هواتف ذكية تكون موجهة لكل الفئات .

ألكاتيل ذكرت في دعوتها أن الحدث الخاص بها سيقدم تجربة “Upside down” أو سيكون الحدث رأساً على عقب ولا نعلم ماذا تقصد الشركة بهذه الجملة ولكن سنعلم غداً ماذا ستقدم لنا ألكاتيل .

المصدر