In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سانديسك تعلن عن بطاقة تخزين بمساحة 200 جيجا بايت

بواسطة أحمد علاء 3/2/2015 11:44:00 PM


أعلنت بالأمس شركة سانديسك خلال أحداث مؤتمر MWC 2015 عن أكبر بطاقة تخزين (microSD) في العالم وهي Ultra® microSDXC™ UHS-I Premium Edition ومساحتها 200 جيجا بايت .

قبل يومنا هذا كانت أكبر بطاقة microSD متوفرة من SanDisk أو أي شركة آخرى هي 128 جيجا بايت ولكن اليوم أصبح الأمر مختلف بعد إعلان سان ديسك عن بطاقتها الجديدة .

ذكرت شركة SanDisk أن هذه البطاقة ليست كبيرة من ناحية المساحة فحسب بل هي أيضاً سريعة جداً حيث تصل معاها سرعة نقل وقراءة البيانات إلى 90 ميجا بايت في الثانية .

شركة SanDisk أعلنت أن بطاقتها التي تأتي بمساحة 200 جيجا بايت ستتوفر في الربع الثاني من عام 2015 أي في الفترة ما بين أبريل إلى يونيو وسيكون سعرها 399 دولار .

المصدر