In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج: فابلت Galaxy Note 5 سيأتي بشاشة منحنية من على الجانبين

بواسطة أحمد علاء 3/4/2015 3:45:00 AM


سامسونج كانت أعلنت منذ يومين خلال أحداث مؤتمر MWC 2015 عن هاتفي Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge ولقى تصميم الأخير إعجاب أغلب متابعي المؤتمر ويبدو أن بعد الإشادات التي حصل عليها الـ S6 Edge تنوي سامسونج أن يأتي النوت القادم بتصميم مشابه .

رئيس فريق إستراتيجيات المنتجات في شركة سامسونج Roh Tae-moon ذكر أن الجيل الجديد من أجهزة النوت قد يأتي بشاشة منحنية من على الجانبين مثل هاتف Galaxy S6 Edge .

وقد تقوم سامسونج بالكشف عن نسختين من الـ Note 5 كما فعلت مع النوت 4 والـ Galaxy S6 نسخة ستكون بشاشة مسطحة والنسخة الآخرى ستكون بشاشة منحنية من على الجانبين مثل الـ S6 Edge .

المصدر