In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتفي سامسونج Galaxy S6 و S6 Edge يعانوا من مشاكل في اللمس

بواسطة أحمد علاء 3/7/2015 12:33:00 AM


بعد أسبوع واحد فقط من الإعلان الرسمي عن هاتفي سامسونج Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge ظهرت بعض التقارير تؤكد أن كلا الهاتفين يعانوا من مشكلة في اللمس على الشاشة .

وفقاً لتقرير جديد نشره برنامج Asia Today أن شاشة هاتفي Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge تعاني من مشكلة في اللمس من على الجوانب حيث أن الشاشة من على جانبيها لا تستجيب للمس .

في الفيديو الموجود بالأسفل ستشاهد أن شاشة هاتف Galaxy S6 لا تستجيب للكتابة أو الخربشة من على الجانب وتقول بعض المصادر أن هذه مشكلة في عتادية ولن تستطيع سامسونج حلها عن طريق تحديث النظام .

ونأمل أن تستطيع سامسونج حل هذه المشكلة قبل إطلاق الهاتف في الأسواق .



المصدر