In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

رصد هاتف LG G4 يعمل بنظام أندرويد 5.1

بواسطة أحمد علاء 3/9/2015 12:09:00 AM


في الشهر الماضي ظهر ملف User Agent profile خاص بهاتف قادم من شركة إل جي يحمل موديل LG-H818 وهذا الهاتف يأتي بشاشة دقتها 1440p وأكد البعض أن هذا الهاتف هو رائد إل جي القادم G4 وأن هذه هي نسخة الهاتف الموجهة لآسيا .

اليوم هاتف إل جي الذي يحمل موديل LG-H818 ظهر من جديد على موقع إختبار الـ HTML5 وهو html5test وظهر أن الهاتف يعمل بنظام أندرويد 5.1 Lollipop والمتوقع أن تطلقه جوجل لأجهزة Nexus غداً .



إل جي كانت أكدت من قبل إنها ستعلن عن هاتف G4 بعد الكشف عن واجهة UX 4 والتي سيتم الإعلان عنها الشهر القادم مما يعني إننا قد نرى رائد إل جي القادم في شهر أبريل أو في شهر مايو .

المصدر