In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تصميم تطبيق Quran يتحول إلى الماتريال ديزاين بعد التحديث الأخير

بواسطة أحمد علاء 3/9/2015 10:06:00 PM


تطبيق قرآن أو Quran على الأندرويد هو أفضل تطبيق لقراءة القرآن الكريم وشخصياً كنت أتمنى منذ فترة طويلة أن يحصل التطبيق على تحديث جديد يحول تصميمه إلى تصميم جوجل الرائع والمميز ماتريال ديزاين .

اليوم تحققت أمنيتي بالفعل حيث حصل التطبيق على تحديث جديد ينقل إصدار التطبيق إلى 2.6 ويأتي هذا التحديث ببعض التحسينات والإضافات الجديدة أهمها من وجهة نظري الشخصية هو تحويل تصميم التطبيق إلى الماتريال ديزاين .

التطبيق أصبح الأن شكله أكثر من رائع وأخف من السابق وأتمنى أيضاً أن يحصل على بعض الـ Themes المختلفة . التحديث الجديد متوفر الأن على متجر جوجل بلاي ويُمكنك تحميل التطبيق من هنا .