In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إل جي تهدف إلى بيع 10 مليون نسخة من هاتف G4

بواسطة أحمد علاء 3/9/2015 11:04:00 PM


إل جي إستطاعت أن تبيع 7 مليون نسخة تقريباً من هاتفها الرائد G3 منذ أن تم إطلاقه في شهر يونيو الماضي والأن الشركة قالت إنها تهدف إلى بيع 10 مليون نسخة من هاتفها الرائد القادم G4 في عام 2015 .

وفقاً لصحيفة Korea Times إل جي تخطط لعمل حملة دعائية كبيرة لهاتف G4 في كوريا والولايات المتحدة وأوروبا وتأمل الشركة أن تحقق من خلال هذه الحملة الهدف الذي وضعته وهو بيع 10 مليون نسخة من الهاتف .

يُذكر أن إل جي كانت أكدت إنها تسعى إلى أن تكون ثالث أكبر مصنع للهواتف الذكية في العالم خلال العام الحالي وذكرت أن هاتف G4 سيكون مختلف عن الـ G3 وسيأتي ببعض المميزات الرائعة ومتوقع أن يتم الإعلان عن الهاتف الشهر القادم .

المصدر