In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أول ظهور لهاتف إل جي المنتظر G4

بواسطة أحمد علاء 3/10/2015 11:24:00 PM


ظهرت اليوم على تويتر أول صورة لرائد إل جي القادم هاتف G4 ويظهر الهاتف في الصورة من الجهة الخلفية والتي تبدو شبيهة بشكل كبير للجهة الخلفية الخاصة بهاتف LG G3 .

سنرى في الصورة وجود أزرار التحكم في الصوت وزرار الـ Power وفلاش LED ثنائي والليزر الخاص بالتركيز التلقائي وعدسة الكاميرا الواسعة وقد يكون هذا هو الإختلاف الأكبر بين الـ G4 والـ G3 من الجهة الخلفية .

هذه الصورة قد تكون لنسخة أولية من الهاتف لذلك قد يختلف التصميم النهائي عن التصميم الذي نراه في الصورة . يُقال أن أبعاد هاتف LG G4 ستكون 148.9x76.5x9.9 ملم .

هاتف LG G4 متوقع أن يكون مصمم بشكل كامل من المعدن مثل الآيفون 6 والـ Galaxy S6 ومتوقع أن يأتي بمعالج Snapdragon 810 وكاميرا خلفية بدقة 16 ميجا بيكسل وشاشة بدقة 1440p .

المصدر