In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إل جي تعمل على فابلت G4 Note

بواسطة أحمد علاء 3/13/2015 9:58:00 PM


إل جي لن تطلق هاتف رائد واحد فقط في عام 2015 حيث كان ذكر المدير التنفيذي لقسم الأجهزة المحمولة في الشركة Cho Jun-ho أن إل جي تعمل على هاتف آخر أعلى من الـ G4 سيتم الإعلان عنه في النصف الثاني من العام الحالي .

وبالأمس نشرت صحيفة The Korea Herald تقرير جديد يؤكد أن إل جي ستقدم لنا فابلت جديد ينتمي لسلسلة هواتف تُدعى G Note ويبدو أن الشركة الكورية تعمل على نسخة فابلت من الـ G4 قد يُطلق عليها اسم G4 Note .

وبالأمس تم رصد هاتف في لجنة الإتصالات الفيدرالية FCC يحمل الاسم الكودي LS770 ويأتي بشاشة قياسها 5.8 بوصة وقلم وقد يكون هذا هو فابلت إل جي الذي ستقدمه لنا في الربع الثاني من العام الحالي لمنافسة الـ Note 5 .

المصدر