In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تسريب أول صورة لهاتف سوني المنتظر Xperia Z4

بواسطة أحمد علاء 3/17/2015 12:23:00 AM


سوني كانت أعلنت خلال أحداث مؤتمر MWC 2015 عن أول جهاز ينتمي لسلسلة Xperia Z4 وهو لوحي Xperia Z4 Tablet ومتوقع أن تعلن الشركة عن رائدها القادم Xperia Z4 في وقت لاحق من هذا العام .

واليوم قام المسرب OnLeaks صاحب المدونة الفرنسية الشهيرة Nowhereelse.fr والتي سربت من قبل صور هاتف HTC One M9 قبل الإعلان الرسمي عنه بنشر أول صورة لهاتف Xperia Z4 .



وكما نرى في الصورة أن تصميم الهاتف لم يختلف كثيراً عن تصميم الـ Xperia Z3 كذلك ذكر OnLeaks أن أبعاد الهاتف ستكون 146.3x71.9x7.2 ملم وأيضاً لم تختلف كثيراً عن أبعاد الـ Xperia Z3 .

المصدر