In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أمازون توفر 34 تطبيق مدفوع مجاناً بمناسبة مرور 4 أعوام على إطلاق متجر تطبيقاتها

بواسطة أحمد علاء 3/19/2015 11:33:00 PM


شركة أمازون تحتفل بمرور 4 أعوام على إطلاق متجر تطبيقاتها Appstore والذي أنطلق في 22 مارس 2011 وبهذه المناسبة قامت الشركة بتوفير 34 تطبيق مدفوع مجاناً لفترة محدودة .

إجمالي مبلغ التطبيقات التي توفرها أمازون مجاناً وصل إلى 105 دولار ويحتوي العرض الذي توفره الشركة على لعبة Cut the Rope وتطبيق FolderSync ولعبة World of Goo والعديد من التطبيقات والألعاب الآخرى .

للإستفادة من هذا العرض ولكي تستطيع تحميل هذه التطبيقات يجب عليك تحميل متجر تطبيقات أمازون من هنا ومن ثم الذهاب إلى هذا الرابط وإختيار التطبيقات التي تريد تحميلها وهذا العرض مستمر حتى يوم 21 مارس .

المصدر