In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تركيا تحجب يوتيوب وتويتر مرة آخرى

بواسطة أحمد علاء 4/6/2015 9:28:00 PM


اليوم تم حجب تويتر واليوتيوب في تركيا مرة آخرى وتقول التقارير التي نشرتها وكالة رويترز أن المحكمة قامت بأتخاذ هذا القرار بناءاً على كثير من الشكاوي المقدمة من بعض الأفراد .

تقول بعض الصحف التركية أن السبب الرئيسي في حجب اليوتيوب وتويتر هو الصور التي تم نشرها للمدعي الذي تم حجزه في أسطنبول الأسبوع الماضي .

يُذكر إنه في مارس 2014 تم حجب اليوتيوب وتويتر في تركيا بسبب نشر مقاطع صوتية كما يُقال إنها تؤكد على فساد الحكومة التركية وقامت تويتر وقتها بالذهاب إلى المحكمة لكي يتم رفع الحظر عن شبكاتها الإجتماعية في تركيا .

المصدر