In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هناك تحديث جديد قادم لهاتف HTC One M8 سيجلب معه واجهة Sense 7

بواسطة أحمد علاء 4/10/2015 9:26:00 PM


إتش تي سي قامت منذ فترة بأرسال تحديث أندرويد 5.0 Lollipop لهاتف One M8 ولكن التحديث لم يجلب معه النسخة الجديدة من واجهة Sense وهي Sense 7 والتي رأيناها في هاتف One M9 .

لكن منذ أيام قليلة أكد Mo Versi نائب رئيس قسم إدارة المنتجات في HTC أن التحديث القادم لهاتف One M8 سيجلب معه واجهة Sense 7 ولكنه لم يذكر متى سيتم إرسال هذا التحديث للهاتف .

واجهة Sense 7 لم تأتي بتغييرات كبيرة عن واجهة Sense 6 ولكن سيكون أمر جيد أن نراها متواجدة على الـ One M8 واحد من أفضل الهواتف التي صدرت العام الماضي إذا لم يكن هو الأفضل في عام 2014 .

 



المصدر