In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سوني ستعلن قريباً عن هاتف Xperia Z3 Neo وليس Xperia Z4

بواسطة أحمد علاء 4/14/2015 8:23:00 PM


الكل منتظر أن تعلن سوني قريباً عن هاتفها الرائد Xperia Z4 والذي ظهرت له العديد من التسريبات الفترة السابقة ولكن يبدو أن الشركة لديها خطط مختلفة وأن هذه التسريبات كانت لهاتف آخر وليس الـ Xperia Z4 .

اليوم ظهرت تسريبات جديدة تؤكد أن سوني ستطلق هاتف يُدعى Xperia Z3 Neo وهو الذي رأينا مواصفاته وصوره تسربت الفترة السابقة وأن الشركة ستطلق هاتفها الرائد Xperia Z4 في وقت لاحق من هذا العام .

وقال المسرب ViziLeaks على حسابه على تويتر أن كل التسريبات التي ظهرت الفترة السابقة عن الـ Xperia Z4 هي ليست للـ Z4 لأن سوني لديها خطط مختلفة وقال رحبوا بهاتف Xperia Z3 Neo ولم يذكر أي شئ آخر .

 



المصدر