In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إل جي تنشر فيديو تشويقي لهاتف G4 تركز فيه على الشاشة

بواسطة أحمد علاء 4/16/2015 8:38:00 PM


إل جي ستعلن عن هاتفها الرائد G4 يوم 28 أبريل وكان ظهر منذ أيام قليلة تسريب ضخم عن الهاتف كشف عن بعض مواصفاته الرسمية وكذلك تسربت صور له وعلمنا إنه سيكون هناك نسخة من الهاتف جهتها الخلفية مصنوعة من الجلد .

وبالأمس إل جي نشرت فيديو تشويقي جديد للهاتف تركز فيه على الشاشة وتقول في الفيديو أن ليس كل الشاشات التي تأتي بدقة QHD مثل بعض وأضافة أن شاشة الـ G4 ستكون أكثر إشراقاً ووضوحاً من الشاشات الآخرى بنسبة 25% .



كذلك أكدت إل جي أن نطاق الألوان مع شاشة الـ G4 سيكون أوسع من باقي الشاشات الآخرى التي تأتي بنفس الدقة بنسبة 20% ويُذكر أن الهاتف سيأتي بشاشة IPS Quantum بقياس 5.5 بوصة ودقة 1440p .

المصدر