In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف سوني Xperia Z4 سيكون مصنوع من المعدن وسيأتي بقارئ للبصمة

بواسطة أحمد علاء 4/17/2015 11:36:00 PM


الفترة السابقة رأينا العديد من التسريبات عن هاتف سوني المنتظر Xperia Z4 كان أخر أن الهاتف الذي تسربت مواصفاته وصوره الفترة السابقة هو Xperia Z3 Neo وأن الـ Xperia Z4 سيأتي بتصميم جديد كلياً .

اليوم ظهرت تسريبات جديدة تؤكد أن هاتف Xperia Z4 سيكون مصنوع بشكل كامل من المعدن وستقوم سوني بأعادة تصميم زرار الـ Power وستدمج معه قارئ البصمة بجانب ذلك أكدت التسريبات أن الشركة ستعلن عن الهاتف في شهر سبتمبر .

يُذكر أن التسريبات التي ظهرت منذ أيام قليلة أكدت أن سوني ستعلن عن هاتف Xperia جديد يوم 20 أبريل ومتوقع أن يكون هذا الهاتف هو Xperia Z3 Neo .

المصدر