In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تحديث أندرويد نوجا سيصل لهاتف HTC 10 الشهر الحالي و One M9 في الطريق

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/14/2016 4:47:00 PM
تحديث أندرويد نوجا سيصل لهاتف HTC 10 الشهر الحالي و One M9 في الطريق
وفقاً للمطور LlabTooFeR والمعروف بتسريباته الصحيحة عن أجهزة إتش تي سي هاتف HTC 10 سيبدأ في إستقبال تحديث أندرويد 7.0 نوجا نهاية الشهر الحالي أو بداية الشهر القادم.
 
بجانب ذلك ذكر المطور أن إتش تي سي تختبر تحديث أندرويد 7.0 نوجا على هاتف One M9 ومتوقع أن يصل التحديث للهاتف نهاية شهر ديسمبر أو بداية شهر يناير.
 
يُذكر أن إتش تي سي كانت ذكرت بعد إعلان جوجل عن إصدار نوجا أن هواتفها الرائدة ستبدأ في إستقبال تحديث أندرويد 7.0 نوجا في الربع الأخير من عام 2016 والمعلومات الحالية تؤكد هذا الأمر.


أندرويد اتش تي سي نوجا HTC 10