In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تطبيق AirDroid يستقبل تحديث يسد ثغرة أمنية خطيرة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/10/2016 3:37:00 PM
تطبيق AirDroid يستقبل تحديث يسد ثغرة أمنية خطيرة
ذكرنا منذ أيام قليلة أن هناك ثغرة أمنية خطيرة في تطبيق AirDroid تسمح لأي مخترق متصل معك على نفس شبكة الواي فاي من الوصول إلى بيانات جهازك وذكرت الشركة المطورة للتطبيق إنها تعمل على تحديث جديد لسد هذه الثغرة في أسرع وقت.
 
بالفعل بالأمس أستقبل تحديث AirDroid تحديث جديد يسد هذه الثغرة الأمنية ويحمل التحديث الجديد إصدار 4.0.0.3 كذلك نسخة التطبيق على ويندوز وماك أستقبلت تحديث جديد لسد هذه الثغرة وتم تحويل كل إتصالات التطبيق إلى قنوات HTTPS مما يساعد على رفع درجة التشفير.
 
التحديث الجديد من التطبيق أصبح متوفر بالفعل للتحميل على متجر Google Play وكذلك نسخة ويندوز وماك أصبحت متوفرة على الموقع الرسمي للشركة.


أندرويد android ايردرويد AirDroid