In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إتش تي سي ترسل لديها حدث يوم 12 يناير ستقدم فيه شئ جديد

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/20/2016 6:54:00 PM
إتش تي سي ترسل لديها حدث يوم 12 يناير ستقدم فيه شئ جديد
إتش تي سي بدأت اليوم في إرسال دعوة للصحفيين لحضور حدث خاص بها يوم 12 يناير ولم تذكر الشركة أي شئ يخص هذا الحدث ولم تحدد له مكان فقط تحتوي الدعوة على جملة For U مع التاريخ وفي الدعوة التي تم إرسالها ذكرت الشركة إنها تريد أن تشارك تاريخ الحدث الذي ستعلن فيه عن شئ ضخم مع الصحفيين.
 
إتش تي سي قد تكشف عن هاتف جديد خلال هذا الحدث ولكن غير متوقع أن تكشف عن خليفة هاتف HTC 10 حيث متوقع أن يتم الكشف عنه في الربع الثاني من 2017 وسننتظر ونرى ماذا ستقدم لنا الشركة يوم 12 يناير.


أندرويد اتش تي سي htc android