In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تحديث جديد لتطبيق الدردشة Signal لفك الحجب في مصر والإمارات وإضافة مميزات جديدة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/22/2016 5:40:00 PM
تحديث جديد لتطبيق الدردشة Signal لفك الحجب في مصر والإمارات وإضافة مميزات جديدة
منذ أيام قليلة قامت مصر بحجب تطبيق الدردشة الآمن Signal وذكرت الشركة المطور للتطبيق Open Whisper Systems إنها تعمل على فك هذا الحجب ونصحت بإستخدام VPN حتى تقوم بحل هذه المشكلة.
 
واليوم أعلنت الشركة عبر موقعها الرسمي عن إرسال تحديث جديد لتطبيق Signal على أندرويد سيقوم بفك الحجب عن التطبيق في مصر والإمارات بجانب ذلك التحديث الجديد أصبح يجعل التطبيق يدعم الكتابة على الصور ووضع الوجوه التعبيرية والملصقات والرسومات عليها قبل إرسالها.
 
كذلك أعلنت شركة Open Whisper Systems أن هذه النسخة من التطبيق على iOS مازالت في المرحلة التجريبية وستتوفر قريباً لمستخدمي الـ iOS.


أندرويد مصر Signal سيجنال