In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

صوفيا : إنتظروني لأول مرة في مصر في "ملتقى صناعة الإبداع"

بواسطة بسام العربى 3/14/2018 6:27:00 PM
صوفيا : إنتظروني لأول مرة في مصر في "ملتقى صناعة الإبداع"

في رسالة شيقة للمصريين أعلنت الروبوت الشهيرة عالميا صوفيا عن مشاركتها لأول مرة في مصر في "ملتقى صناعة الابداع" في نسخته الخامسة والذي تستضيف القاهرة فعالياته على مدار يومي 17 و 18 أبريل المقبل بمشاركة واسعة من الخبراء والمتخصصين فى كافة المجالات الإبداعية أبرزها التسويق والإتصال والتصميم.

 

وتمثل الروبوت صوفيا أحدث ما توصلت إليه ثورة التكنولوجيا في مجال الانسان الآلي حيث تجسد صوفيا آخر ما وصل إليه مجال الذكاء الاصطناعي لقدرتها على التفاعل مع الأشخاص والرد على أي تساؤل بدقة وسرعة بديهة وردود أفعال مطابقة للانسان.

 

ويمكنكم مشاهدة رسالة صوفيا للمصريين هنا :

 



مصر Robots ملتقى صناعة الإبداع صوفيا