In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تعمل على هاتف Pixel بمعالج SD710 للعام القادم

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/2/2018 5:36:00 PM
جوجل تعمل على هاتف Pixel بمعالج SD710 للعام القادم

جوجل ستقدم لنا هذا العام على الأقل هاتفين Pixel وهما Pixel 3 و Pixel 3 XL ويُمكنك الإطلاع على بعض المعلومات التي تخص كلا الهاتفين من هنا ولكن كانت هناك تسريبات تتحدث عن هاتف Pixel متوسط المواصفات.

 

اليوم ظهرت تسريبات تذكر أن جوجل تعمل في الوقت الحالي على هاتف بمعالج Snapdragon 710 ومتوقع أن يكون هذا الهاتف هو واحد من هواتف Pixel متوسطة المواصفات وبدأت الشركة العمل على هذا الهاتف منذ شهر.

 

التسريبات تقول أن جوجل ستكشف عن هذا الهاتف في النصف الأول من عام 2019 أي هذا الهاتف لن نراه هذا العام ولكن قد يكون لدى جوجل هاتف Pixel آخر متوسط المواصفات ستكشف عنه هذا العام.



جوجل Pixel Google بيكسل