In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إختبار المتانة للهاتف Pocophone F1 فهل سينجو ؟

بواسطة بسام العربى 9/15/2018 7:41:00 PM
إختبار المتانة للهاتف Pocophone F1 فهل سينجو ؟

يتحدث الكثير من المستخدمين عن الهاتف Pocophone F1 والذى يأتى بمواصفات عالية وأسعار منخفضة وهذا يأتى بشكل إستثنائى فى هذه الفترة لما يوجد من هواتف ذات أسعار عالية بنفس هذه المواصفات ولكن ليأتى الهاتف بهذه التكلفة المنخفضة كان على الشركة أن تقوم بإطلاق الهاتف بهيكل بالكامل من البلاستيك وهذا ما أثار بعض مخاوف المستخدمين بشأن المتانة.

 

قام JerryRigEverything بإخضاع الهاتف لبعض إختبارات التعذيب المعتادة لمعرفة مدى قوة ومتانة الهاتف وقد رأينا من قبل بعض الهواتف لم تستطيع إجتياز هذه الإختبارات على الرغم من أنها تأتى بهيكل ألمونيوم أو زجاج فماذا سيفعل هذا الهاتف بهيكله البلاستيكى ؟

 



Poco F1